Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Helt galet...3 okt

Av Jeanette - 5 oktober 2011 06:20

Helt galet hur dåligt det uppdateras här... Men den här gångenhar det inte bettyt brist på att vi inte haft nått att tälja..utan snarare brist på tid! Bland annat har Fernando beträdit Mh banan & höftledsrönkas... Men vi tar väll en snabb genomgång vad som hänt före det...

Här ligger en skadad älg!!! En ny uppgift han fått börja nosat på

Mycket kul & spännande tycker Fernando!

En & annan utflykt med person spår & mysfika..har det med blivit!
Och lite hundpromenader...Här fick även Ludde en alldelles egen att gå med! Mycket sött ekipage :)
Och en vandringsled i kilsbergen med fika pause så klart...
Utställning med Texas
 och hans bror som jag fick äran att vis upp :)
Där jag även köpte en bädd...Ett mycket dåligt impulsköp, för han anser sig ha dom bästa sovplatserna redan! Sängen soffan parketten ryamattan...Vet inte hur jag tänkte men snygga och matchiga va dom ;)
Så här är dom..Världens sämsta & världens bästa impulsköp :D
(sängen är nu såld till en som uppskattar den)
Sen skulle vi ju få sällskap på dagarna av Baccus...så vart icke fallet för hans ynre bror gilla inte dagiset så då fick dom byta plats.  Lite tråkigt :( och jag valde att inte ta hit en ung hane i samma ålder :P
Förutom det så har vi tränar vi lydnad & vardags lydnad i att inte jaga, spåra vilt...så hinner inte uppdatera så mycket mer för stunden för det börjar skymma på och vi ska ut och kolla in dom vilda djuren som snart brukar röra sig här över gärdet och arbeta på ett NEJ inte jaga ;)
Ha det så gott Jeanette & Fernando
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards