Hunden o Jag

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Jeanette - 21 oktober 2011 19:01

Alldelles rykande färska spårmarkörer, egenhändigt tillverkade av Luciaband & tvättklämmor    


 


Alldelles nyss hemkommen från spår skogen...och det gick ju inte så bra 2 pinnar av fem så nu ska här markeras. Vet inte vad det tagit åt min bästa spårhund   


Däremot hade vi Texas som markerade Tessans bilnyckel som hon tappade under spårläggningen...Vilken superhjälte! Hade inte vart så sugen att gått från tripphult till kumla...Specielt inte efter morgon rundan till Bibbi! Nån träning och lek hanns det inte med som vi tänkt...Men lite genomgång av hennes hemsida så hon kan uppdatera den flitigt det blev det iallfall ;)


Är nu också anmälda till Stocholms utställningen i 10 dec och då ska vi även få träffa syster Flamma :)


Här nedan en vacker vy från dagspromenaden!



 


Och till nått helt annat...Jag var häromdan presenterad för dessa små.

Så nu får jag lov att presentera STEN


 

Och SLATAN



   

Barnbarnets ökenråttor   !


Nu blir det att skynda ut för snart blir det soffan ostbågar & Idol!


Trevlig kväll // Jeanette & Fernando

Av Jeanette - 21 oktober 2011 05:25



Äntligen en dag med lite hundaktiviteter inblandat med lite data göra. Ska till Bibbi och det sista på Ozzys hemsida ska bla fixas till. Sen blir det lite lydnadsträning och beroende på ungtupparnas daxform & kontakt  kanske dom till slut kan få lite buskul :)

Senare på eftermiddagen väntas det även spår med Tessan o Texas, om vi hittar en skog det inte sjuts hej vilt i vill sägas. Ja, det är vad som står på vårt shema idag. Tror det kommer uppskattas efter ett par dagar med ganska låg aktivitets nivå av just hundaktivitet... Men det skadar inte med lite tråk...blir dessto roligare idag då med lite tur   


Själv har jag roats med barnbarn städ och fönsterputs. Visserligen har han börjat tränas på lite nya konster, sen får väll se hur långt vi kommer med dom ;)


// Jeanette

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards