Hunden o Jag

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Jeanette - 18 oktober 2011 17:58

Eller nja..Men bra mår jag och känns faktist skönt med det här skitvädret just idag om man får tillbringa den inomhus. I dag fick Fernando släppa sina lurviga fria på morgon rundan och han lystnade varje gång jag lkallade in han (IDAG alltså)


Sen  har dottern jag röjt  i deras hus som börjar bli inflyttningsklart nu efter en lååång hel renovering...Ju snabbare flyttdammet avlägsnas, ju snabbare blir det flytt. Blir kanonfint...Vägen hem passerades förbi bästa barnbarnen   där jag presenterade för Sten o Slatan två öken råttor   Dom har också vart o tagit skolfoto..ja och va säger man!? Så S T O L T farmor över dessa finaste barnbarn...











Väl hemma har jag sovit en helt underbar lur. Vakna med ett sockersug så i panik bakades det negerbollar...Nu är begäret stillat!


Igår var vi till klubben och han va riktigt med efter lite uppvärmning! Så det vart ett kort bra pass med Utställning & platsliggning och idag utan koppel tillsammans med Ozzy och en annan hane...Kanon gick det!


 Isöndag va vi ockå till Nerkeskil där det vart en långrunda tillsammans med Annika o Matilda och deras fyra fyrbenta...och helt plötsligt skötte sig det lilla barnet överförväntan   Så tror jag får börja spy lite galla lite oftare, för det va presis va jag precis innan! Så va kan va mer passade än en lek som belöning för våra duktiga fyrbeningar...Maya & Fernando får rusa av




              

Nu vankas kvällsrundan med Fernando o Texas som är här.....

Och som sagt, vädret är toppen mysigt om man slipper ge sig ut...  


Ha det gott // Jeanette

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards