Hunden o Jag

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Jeanette - 23 oktober 2011 18:39


Gårdagen va som sagt inge bra men avslutades dock väldigt trevligt hemma hos mia  med god mat. Jättetack för en trevlig kväll!


Men Idag va en annan dag och allt kändes mycket bättre redan i morse...

Sen om man inte hamnar på Fb det första man gör så får man riktigt mycket gjort ;)


Så för ovanlighetens skull tog jag tag i sysslorna direkt, som för dagen bestod av hundbad, kloklippning.

Som belöning fick han lära sig lite nya trix, sitta fint, skämmas, duttihanden. När jag skule lära han skämmas skratta jag så jag höll på baxna.

Det skulle ju gå så lätt att bara tejpa fast en tejpbit som dom naturligt vis skulle försöka få bort. Men inte filuren inte... Han trodde vi körde en udda kontakt övning, så han stirra blint utan att röra en fena, tejpa om och om...och tillslut satte jag en tejp löst över ögon han körde fortfarande kontakt :D Ja herre säger jag.  Så inga regler utan undantag ;)


Men till slut kom den och redan nu är han riktigt duktig att "skämmas"...


Efter morgonrundan vart det städ & tvätt sen höströj på altan, trädet ansades och höstlöven krattades. Su kom med en hjälpande hand och därefter en långrunda i det fina höstvädret. En bra dag helt enkelt!


 

Med risk för att va tjatig ...så tar jag den risken! Gå jättegärna in och rösta på fototävlingen...sen efter 24 timmar kan rosta igen..om ni vill alltså   


 https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=34386&u=11262&a=100142423390621&p=10150136879510048&rest=0&v=View



Ha det gott & tusen tack ifall ni röstat   // Jeanette & Fernando



Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards