Hunden o Jag

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Jeanette - 19 oktober 2011 04:59

I natt är det fullmåne - så här tror forskarna att det påverkar oss.

Fullmåne - då blir vi mångalna

Galnare, sjukare och mer olycksdrabbade.
Så påverkar fullmånen oss - tror vissa forskare.
- Månen får ju tidvattnet att gå upp och ned. Det är ju inte konstigt om det händer något i levande varelser också, säger psykiatriprofessor Lars von Knorring.
Och att jag påverkas av fullmånen det vet jag...Men då måste det ju även kunna va så att våra djur också påverkas.. Bara en (parantes) & en fundering eftersom jag inte har annat att tänka på   
Jag vaknar iallafall inte 2-3 utan sover längre och Fernando är lugnare från ena dagen till den andra... Va enkelt & skönt det vart att kunna skylla på fullmånen  

Okej...Det va mina morgonfunderingar det! Nu ska uppdatera hemsidan såg jag hade skrivit att han hade en fungerande av o på...Men måste rättas till eftersom den då & då kan vara ur funktion, lite höjd o vikt mm.
Sen kommer Lilla Ludde på besök och ska förgylla vår tillvaro // Jeanette

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards