Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Morning...Ditten och datten!

Av Jeanette - 13 december 2010 07:04

Nu har en helg passerat och den startade kanon med Brudbus med en tjej som hette Freja! Jättekul, tyvärr hade matte stoppat i gamla urladdade batterier så några bilder blev det inte. Men kul hade vi och Texas va med och han hörde ljuv musik ringade i öronen hela tiden...Tror han bestämt vart stört förälskad   !


Jag tyckte också hon va jättesöt, men jag hade även tid att leka och inte bara uppvakta. Tror det va ett smart drag och kommer leda mig dit jag vill i längden  ...


Matte tackar för gott hembakt och jag Bugar och bockar för allt gotta jag fick med mig hem också...Mums!


Annars har helgen vart lugn...Jag leker och busar ute och tuggar ben och sover inne. Så LUGN säger min människa! Vi har även besökt små människorna som matte kallar barnbarna! Senast igår var vi där. Då tog vi med Mamma Sussie på promenaden! Tanken va att följa med på "Hundpromenad Örebro" men matte vägrade i -14 grader! Mig gjode det inget. Jag har kul där jag är och jag får va mycke lös för jag är en lyhörd kille och kommer för det mesta när matte ropar...(änn så länge)

I går hitta jag lekkamrater på gärdena som bodde i håler under snön, nått smått busigt små kuliga variander ( sorkar, råtter eller nått)!

Jag försökte påkalla "dom små liven" uppmärksamheten, att här fanns en kille som ville leka...Men nej ingen som va leksugen denna gång! Så vad göra...Jag fick en plan...Mattes Vante   !

                    Ja det va en liten promenad i bilder! Här kommer även underbara bilder från Bibbi tagna på min Bästis Texas...Verkligen en kul kille vi både busar myser och sover i hop nu!

    Men Idag blir vi själva utan Texas! Så undra vad det blir idag???  


Sankta lucia...Midnatt råder tyst det är i huset...Tipp Tapp Tipp Tapp...


Ha en underbar Lucia// Kramar Fernando & Jeanette 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards