Hunden o Jag

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Jeanette - 30 december 2010 06:57

 

Gomorron på er...Själv har jag middag eller nått, vaknade nämligen upp 02.30 i morse, eller natt rättare sagt! Först försökte jag läsa mig till söms med "Från valp till stjärna" men det funkade inte, så till slut gav jag upp och börja pyssla lite med bilder! Nyfikenheten tog över igår och med rätt tålamod så fixa jag till det...Så här har ni lite smakprov från min "älskade" kamera Sony a290...Mina modeller är inte så många men en del tålmodigare än andra   ...och man tager vad man haver!


Tryck på bilden för att se dom!


Nu ska morgon rundan avverkas tillsammans med Grundträningen ur boken...nämligen LEK! Sen väl hemma med frukost i magen väntar damsugaren! Sen tänker jag vara nöjd och ev allt därefter får va som bonus, om det nu blir nått mer!


Önskar alla en Riktig Trevlig Nyår och Ett Gott Nytt År...SNÄLLA utan smällare!

//Nyårs kramar Jeanette & Fernando 

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards