Hunden o Jag

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Jeanette - 19 december 2010 06:26

Så se på mig...  ...eller nått!!?? 

Min människa har allfall planer på att jag ska på nån typ av skönhetstävling i slutet av februari! Blir spännade att se vad det ska betyda! 

Borde ju gå kanon, för vad matte säger att jag är en "Helskön liten filur"...

Skönhet & Helskön = Nästan alla rätt iallafall .... 


Är ju inte helt grön...Jag har ju vart med som publik en gång då Syrran Flamma avklarade debuten med bravur   ! Ska försöka göra nått liknade, och är dommarn svår flörtad säger matte jag ska lägga på mitt störta leende...

För Lee och skratta det kan jag   !


Passar även på att önska alla Lycka till som är på väg till stockholm...Håller tassarna och hejjar här hemma! 



Människan håller också på att läser en mycket bra bok. Jag inte kan läsa, men har ändå kollat in bilderna noga! Åh va får man se...Buskul med en fårskinnsbit!

Precis en sån man kan tillverka själv av mattes älsklings tofflor! Så med min hjälpande tass och lite gaddar, satte jag igång för att underlätta för min människa. Men nått gick galet, kanske för små bitar...Hm...Ja, ja nått gick galet för hon vart inte så lycklig som jag hade på känn?????!!!


Så nu har jag förutom en Bh, också hennes Tofflor på mitt samvete...Ibland säger hon så konstiga saker...Men Samvete! Vad ÄR det   ???



Förutom den lilla bagatellen så gör jag min människa GLAD också!

Som när vi är ute och hon ropar kom...Kommer som en lite vässla och slår på tvärnit och sätter mig! Sätta mig har jag kommit på alldelles själv och efter det blir det godisregn, dragkamp eller jaga lek eller nått annat bus! I går kom det upp en cycklist hastigt och lustigt men jag körde på som jag bruka...Som en vässla och sitt! "Tanten" på cyckel tyckte som matte... Så duktig och så söööt, så hon ville ha en sån som jag till sin egen!Men trots insidenten med toffeln var jag inte till salu. Så liiiite gla´vart hon nog i allfall    


Övar också andra saker som exp. när matte säger "Gå fint" ska jag komma upp på mattes vänstra sida...också en väldigt kul lek som gått framåt med stormsteg.


Tanken var ju att människan skulle föra en träningsdagbok! Men hon tänker så mycket så inget blir gjort. Hon är inte nöjd med den på hemsidan, så den ska hamna här istället...När det blir, står skrivet i stjärnorna   


Besök har vi haft också, bla av dessa två killar...Ludde och Angus!

Angus va buskul...Ludde uppskatta inte mitt lite mer vildare jag ..men det tog jag med ro ;)


Zot och Ziz var här en kväll också...och Zot det va en riktigt skön kille!

Oj va vi busa! Sen fick jag lite mer förstålse över Texas. Jag hörde nämligen också ljuv musik ringade i öronen över dobberman tiken Ziz...

Vacker va bara förnamnet   !


Ja det va väll det jag hade på hjärtat idag...Så alla killar och tjejer ha en strålande fin advent. Gissar att jag inte får ut matte på nått större arrangemang idag!

Får Blir tända ljus och bentugg och myspys i snöstormen

// Julekramar fernando   


Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards