Hunden o Jag

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Jeanette - 27 december 2010 07:46

God Jul och Go´ fortsättning!

Nu har julhelgen passerat nu inväntar vi bara Nyår och sen våren :) och i väntan på den önskar vi oss sådana här härliga vinterdagar!

                       Jag har fått pedikyr också...var tvungen att göra ming fin inför tomten sa hon! Matte va så STOLT över mig så ni kan inte ana eftersom jag försökte bitas i början när hon pillra runt med mina tassar...Verkligen mina och ingen annans!

Men med lite tålamod och massa godis och träningstillfällen var jag hur lugn och fin som helst! 


  

Så alla snälla barn får klappar...så även jag när jag vart SÅ duktig!

Julaftonmorgon började med Paket öppning och en julpromenad med buskul med min människa!


      


Paketena innehöll en kong som fylldes med kalv sylta och tre kamoflerade tennisbollar och grisöra!

Senare på eftermiddagen så bar det i väg till Andreas & Sussie där även mina bästa roligaste små människor bor!

Dom måste ha vart snälla dom också...Paket i mängder! 

                           Ludde...Endast den tomten var naken...;)

                       Wilmer vakar över paketen i väntan på tomten!

  


Min människa måste också vart JÄTTESNÄLL!

Tomtemor kom med en Systemkamera till henne & Andreas & Tessan

Mer än överaskade, nästintill i chock fråga matte om den va på riktigt!

Det skulle ju bara va "små folket" som skulle få klappar!

Men tydligen är inte överaskningarnas tid förbi, så dagarna efter har förflytit i nått foriskt leende och läsande i instruktionsböcker!



  

Efter julklappsöppningen vart det snöbollskrig med Wilmer, Matte Sussie & Texas! Kanon kul vare kan ni tro :)  

Texas busa till det när vi kom in också och välte julgranen innan dom vuxna skulle spela julklappspelet...Så man kan säga att det var en ganska inhållsrik julafton! Gott & blandat, jättekul och trevlig, men även sorg & saknad!


Fler bilder:

http://gosfernando.webs.com/apps/photos/album?albumid=10651746


Så Avslutningsvis får ni njuta av en bild på vår Älskade Ängla Tomte Valter!




                                            Fernando & Jeanette

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards