Hunden o Jag

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Jeanette - 3 december 2010 11:15

Nu ligger dom båda killarna bus och "nanar" gott efter snöröj och frukost!

Morgon rundan vart ner till Eriksson gärdena där vi träffade på Sussane och hennes Viggo! Dom rusa runt och busa alla tre. Viggo hade lite shå med att fostra ungtuppen Texas   ...Men kul hade dom! (Tyvärr stanna ju kameran hemma! Typiskt)

  

Behaglig temeratur att va ute i också -8...Så bara en lite önskan! Snälla... Låt det få vara så här!


Igår var det helt annan temperatur och inte ett dugg mysigt vid -21 graders kyla.

Mamma var i allfall här och hämta oss och vi var där nästan hela dan! Tessan och Texas dök också upp och vi fick mat i magen hela högen!


Därefter vart det hem och kvällen slutade tidigt för både mig och Fernado!

Ha nu en underbar Fredag...Det ska vi ha  // Jeanette & Fernando

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards