Hunden o Jag

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Jeanette - 8 november 2011 06:12

S U C K..och helt bedrövad är min lilla pojke! Stackarn...  

Men nu har vi fått medesin så nu hoppas vi att livet snart är på den ljusare sidan.

Lika så Ozzy...men med eller utan skabb måste man ju ändå kalasa om man fyller 1 år!

 Bibbi och han va här så vi fick rå om raringen!

Varset jätteben serverades dagen till ära :) Medans vi mattar talade och förbanne oss över vårt drabbade öde!


   





MEN 






ÄVEN


Syster Flamma som även hon nu beträdigt Mh Banan!


Grattis Kajsa!


   


Och sist men inte minst ett Grattsis även till Fernandos Farbror Mille & Vackra Qvittra som tog hem titeln

Dansk vinnare 2011 :)


GRATTIS TILL ER ALLA!



Idag tisdag då


Jag hoppas och tror att min bil ska va klar så jag kan ta mig till kamera föreläsningen på ÖLKK



2011-11-08 Foto

Föreläsare: Hans Nilsson och Bengt Pettersson
Ämne: Foto. Ta med din fotoutrustning om du har. Vi går igenom de grundläggande kamerafunktionerna, jämförelse mellan att fota med kameramobil och en riktig fotoutrustning, mm. Vi avslutar med en frågestund.
Plats: Örebro Universitet (Bion i Forumhuset)
Ort: Örebro
Tid: 19.00- ca 21.15



Känns som nått jag behöver!

Sen om jag lyckas bli så mycket klokare...får jag väll komma med bildbevis ;)





 

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards