Hunden o Jag

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Jeanette - 26 november 2011 04:43

 


God morgon!


Myser i mitt ny städade pyntade hem!

Mycket nöjd över taklampan som jag äntligen fått på plats också...

Sen vart det ett hemma bygge av en advents ljustake! Matrial 4 kaffekoppar 4 ljus 4dekorationsband & lite småsten :)


Vart la lite fin....





Barnbarnet var också här en dag och hjälpte till att pynta...


   

Och han var lika helnöjd han över sin dekoration som jag av min...

Goa unge   

Lilla Ludde blev kvar över natten då föräldrarna jobba på övertid.

Så på morgonen vart det mycket mys & gos med bästa killarna!




Kanon väder dagen till Kims Ära...

Nästan som vår dag och på altanen blommar panserna och maskroserna, och för att skapa ännu mer sådan vart det sand lek


   


Här har det passerat en traktor...

och det va Imponerade, vilket bjöd på ett stort jubel 



 



Sen måste man ju ha lite kram kalas


 


Men igår va det det inte vår!

Riktiga höst stormar & våran planerade spårdag blev istället till ett lydnadspass  med Bibbi Och Ozzy

Även lite utställninges träningen och konstaterar att vi får nog damma av den biten lite om vi nu ska till stockholm!


Bibbi hade även vart på en föreläsning om träning på en gymboll! Viket va bra muskelträning & kroppskontroll & även minimera skador! Så varför inte ...Bra innomhusträning när vi nu närmar oss ev snöstormar och drivis

Så sagt och gjort varsin boll inhandlades till grabbarna bus & sen hem och testa!


Kanonkul...

och vill ni själva testa på finns gymbollar billigt på biltema 89:- som ett litet tips...och gillar inte hunden den kan ni ju träna bort julmaten själva efter jul ;)


http://www.finnbogarden.se/gymboll.html



Här ovan en länk hur det funkar!


Fernando!




(För att se bilderna större...tryck på bilderna! ) 


             


Ozzy!


 



       


Dagen idag kommer tillbringas förtsa delen på Öbk  där det även ska bjudas på lunch & information och i morrn blir det att fira in Luddes 2-årdag


Så hinner vi inte hit innan dess önskar jag er alla...




Ha en fridfull stämningsfull trevlig Advent





     

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards