Hunden o Jag

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Jeanette - 16 november 2011 08:21



Min lille fina Gos i fin fina vädret som bjöds på igår.

Så då vart det en långrunda som gjorde gott i både själ & hjärta  


(Bilderna är tagna med lilla digetal kameran Lumix..så tänk va lite sol kan göra undervärk även här  )


   



I övrigt syselsatte jag mig med fortsatt städning & hundvård för att få bukt med skiten...







Lillekille fick även ett bad i ohyreshampoo & lite ompyssling av klor och tassgöra!

Helgarderar mig...För jag bara vägrar få tillbaka skiten igen!!!

Ni får ursäkta också att jag tjatar om detta...men jag grips verkligen av PANIK...


Speciellt när det bara är ett fåtal som tar det på allvar och behandlar!


Så för att helgarderas även efter våran stronghold kommer jag va väldigt kräsen med vilka, vart vi kommer vistas och träffar...sen får folk tycka att jag är larvig, nojig ect...



Jaja...Nog om detta för denna gång........



På kvälls kvisten kom Su över och vi tog en kvällsrunda...

Därefter avnjöts det varm Te och mackor då även dottern Tessan slutit sig till sällskapet!



 



Så efter denna Tisdag så vart det ungefär som vanligt...





   
  Så efter att nu har suttit och drönat vid datorn...så blir det nu utgång i gråväder! 
Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!





   


 

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards