Hunden o Jag

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Jeanette - 24 maj 2011 11:49



Och Idag är sista dan på pencelinet för UIV...Så nu ber jag för allt jag är värd till alla högre makter att vi kan lämna dessa sjuk historier bakom oss! Nu är han allafall skabbfri/smittfri! Men vilken resa det varit...Pust!

Så jobbig så jag orkar inte ens dra den här och nu! Och hur sjuka dom sen kan bli av lite skabb...Nej fybövelen...vill jag aldrig mer få hit! Men nästa gång kanske man märker symtomen tidigare med den här erfarenheten!


http://www.hundportalen.se/ravskabb.asp




Men nu är det allfall över och jag har en harmonisk och en gladare hund! Nu är det bra lite mer ork och grund kondis som fattas sen kör vi ...


Ha det gott tillsvidare // Jeanette & Fernando 

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards