Hunden o Jag

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Jeanette - 3 januari 2011 06:43


  

Ozzybild...Egethändigt stulen på Bibbis hemsida  http://www.nogg.se/lillaozzy


Och en helt vanlig dag som vi väntat och längtat efter! Idag skulle vi ha träffat och gjort första bekantskapen med den här lilla individen! Ozzy, en Aussie kille som flyttade hem till Bibbi igår! Lycka till med den lille krabaten! Men vi får nu vackert tålmodigt vänta med den "daten"   pga att lille Fernando är lite sjuker och hostar!


Så igår gick dagen i lugnets tecken...och han sov nästan hela dagen! Jag roade mig mest med att leka med bilder...

Före bild:

  

Efterbild:


 

 

Ja lite kan roa den uttråkade   ! På eftermiddagen kom mamma över en sväng och vi käkade. Sen hade den dan passerat! Idag känns det som det skulle behöva hända nått radikalt. Men lite svårt med en liten filur som inte mår bra..så det blir väll inte mycket annat än att data lite till. Så till alla som är fika-talsjuka vill jag informera att jag öppethus idag och alla är hjärtligt välkomna   // Jeanette


Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards