Hunden o Jag

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Jeanette - 10 maj 2012 19:45

Oj så dåligt det uppdateras här..Men har varken haft lust ork eller tid...

och dessvärre inte nu heller, så det får bli en liten bildagbok av lite vad vi pysslat med...även om den faktist också inte vart med så mycket som brukas...Fast när den vart med har den arbetat på bra....



Här  är Farmor (jag) & Mormor (Gun) på tågutflykt med barnbarna till Ludvika....

Mycket trevlig dag hade vi ...och mycket uppskattat av dom små :)

Tusen tack för allt Gun


                                                   


På fotbollsträning med Wilmer.. :) Jättesoligt men svinkallt....

Men hur kul som helst att se den lille agera.. 


                   


Lite bad efter skogspår :)


       


Och balans övningar på stadspromenad med Ludde i Kumla stan


               



Ja det va liten bildberättelse..återkommer vid lite mer lust & ork..


Ha det gott...Jeanette & Fernando

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards