Hunden o Jag

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Jeanette - 1 september 2013 13:19

Kompiz & Pajaz tar sitt dagliga morgbus


Av Jeanette - 1 september 2013 08:03

   


    

Ja igår va vi till Kvinnesta inofficella utställning... Åhh va jag hade velat va med, vart så sugen... Men vi fick nöja oss med att titta och njuta av att bara vara :)


Det va väldigt kul och trevligt det också och Pajaz va jätteduktig tog allt med nyfiken het o bed ro...

En riktig dröm att ha med   

Sen tog Bellas Somi den lilla chivavan hem BIM & Hp på sin debut :D

Så fina tillsammans...Så stort grattis till dom


Häst utställning va det också! Det var ett litet kärt möte , och såklart proppen fick en Puss...

Här stämde inte ordspråket " sådan matte & sådan hund" ... Väldigt vackra djur, men så stora läskiga tycker matte , så ska erkänna att det inte va jag som höll i kopplet.. hade aldrig vågat utsätta han för den "livsfaran"..haha :p

Men han överlevde och det va en snäll häst ;)


Efteråt vart det ett släpp i skogen med ludde & lite soffmys


 


Ludde va ju här i fredas och roa oss...

Ett väldigt bra tillfälle att öva inkallning med störning...

och

Han är en dröm och han är MIN    ....   


Skön Söndag på er!



Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards