Hunden o Jag

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Jeanette - 27 augusti 2013 12:58


Nu har vi haft en mysig förmiddag med barn & barnbarnet Lewi i spårskogen...

Han va också ganska nöjd att va på plats  ;) Fina goa ungen


Jag gick ut spåren åt både Tex och Pajaz.

Texas fick ett långt lite huller om buller spår som han klarade galant!


Pajzarn fick ett godis spår, men som denna gång innehöll inte alls lika mycket godis som det brukar!

Då gick det lite fortare och det vart mer flyt, men som vanligt är jag dålig på att markera upp eftersom jag alltid tror mig komma ihåg vilka granar stubbar jag paserar... NOT!!! Men vem vet nån dag kanske jag lyckas ;) 


Ganska farsinerande att man inte ens kan minnas en sträcka på 25-30 m 

Men jag fann mig snabbt och va smart nog av gamla erfarenheter att denna gång att följa hunden när han började dra ;)

Och han va rätt ute... Inget man kan stoppa i mun (plus annat ) undgår väll en Pajaz


Duktig hundunge   



      

Slutet gott.. allting gott


Nu ligger den lille spjuvern och sussar gott... Och jag tänker allt ta mig en liten power napp jag oxå


Måste ju samla ork o lust till omvårdad av gräsmattan .. Inte bara Pajaz som växer och gror!


Ha det gott från oss!

 


Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards