Hunden o Jag

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Jeanette - 26 augusti 2013 17:19

 


Hej och hoppas ni har haft en toppen sommar, det har vi haft  trots dåligt med uppdateringar här, men får väll skylla lite på det härliga sommar vädret som drabbat vår land... ÄNTLIGEN ;)


Den trots dålig uppdatering så växer den lille pajzaren och har nu blivit 4 månader

Med den mognaden väger han nu ca 20 kg och har blivit stor nog att börja skolan 

Så på tordag ska vi börja på kurs... Ska bli så kul :)


Ser verkligen fram imot att få göra nått , utställningarna ser det värre ut med fick prioritera runt lite men hoppas jag får till i allfall en i valp klass.. men det återstår att se


I lördags var vi på hundaktivitet och prova på rallylydnad, tipspromenad och blev fotade av en riktig fotograf (bilder kommer sen när jag bestämt vilka jag ska ha) Även jag hade lyckats ladda stora kameran oxå så lite bilder vart det... blir att man mest tar med mobilen tyvärr, och dom blir ju så där .. Måste bli bättre på det så man har lite riktiga bilder på han som valp.. för det går undan snart är den här tiden förbi...


Så här kommer bomben med bilder...


                                   


Så just för att bli just duktigare med kameran fick den bli med på morgonrundan i morse...

Katten skulle promt med.. så fick vända om o stoppa in han innan vi kunde fortsätta vår runda.


     


Sen träffa vi på kompizarna... Idag va bara Sally som va pigg vaken :)... och vi så klart


 

Så lite busigt vart det..


                       


Sen ett litet upplet i Linet

 


Och avslutningsvis bara sitta & va söt och go   Bästa Bästa hundungen   


       




Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards