Hunden o Jag

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Jeanette - 28 juni 2013 12:18

 

Hålloj igen :)


Livet med Pajzar´n rullar på fin fint... En liten nyck ett par dagar med att vägra gå från gården i koppel är väll det lilla problem vi stött på men nu funkar det oxå!

Men han försökte den lille,  men den gubben gick hon inte på igen, matten har vart med förr ;)


Igår vart det staden och han tar allt med lugn och ro.. inget som hetsar upp den här Pjazen i första taget! 

Gick genom Kumla torg satte oss en stund. Sen genom "köpcentrat" ..köpcentrat som i vår lilla stad består av så mycket som en leksaksaffär o apotek och Picabo ... Men självöppnade dörrar och blankt golv va inget heller att höja på ögonbryna för... Han beter sig som han vart med förr ;) Han lunkar på och finner sig i allt än så länge..



Så eftersom det inte va så mycket att gå igenom tog vi en sväng till Tessan min dotter och mitt lilla barnbarn Lewi   


 


Texas mötte upp oss och en lite blyg hälsningcermoni byttes ut mot lite lek & latjo


                       


på en promenad hitta Pajaz det roligaste han har hittat än så länge ute.. En FANTASTISK KUL LER PÖL :D

.. och JA nu står jag och ler och tyckte det va både charmigt och kul.. Få se hur kul jag tycker det är den grr när jag står med en utställningsklar Briard ....


Jaja här och nu va det kul och det är där vi är nu ;)


 


Sen igår gick han till dörrn och gnydde när han ville ut.. kanske en engångs men lika så idag...

En Fantastisk liten hundunge tycker matten :)

Han är faktist accepterad och omtyckt av katten Kompiz också.. så vi börjar bli ett bra team här hemma :)

.. och med denna lilla Pajaz känns livet komplett igen!

Hur kan man vilja leva utan hund? ;) Ja jag vet jag får motsatts frågan och nej jag vill för allt i världen inte vara utan hund.. Alla är vi olika o det är väll tur det ;)


     


Sovmornarna fortsätter och det är ju härligt det.. och att vakna till detta.. "ska vi leka" får mig att le!

Vilka gåvor   


Morgonen idag starta med en morgon fika hos Tina och hennes Ludde och katten fisan.. Passa då på och låna hissen och åkt hiss det hade han också gjort förr ;)


 


Så på en liten skogstur o mat i magen sover han som gottast och här har solen tittat fram igen genom målnen så jag ska återvända till solstolen med en kopp.. ha det så gott till vi kommer igen


Puss och kram på er   

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards