Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Hundvakt Dagmatte finnes i Kumla

Bloppis-annons
Av Jeanette - 5 februari 2013 08:20

Hej! Jag heter Jeanette och är 46 år. Jag finns tillgänglig i Kumla som dagmatte hundvakt mm. Jag har ett stort hundinresse och älskar hundar! Jag har levt med hund  sen den dan jag flyttade hemifrån... Idag har jag tyvärr ingen egen hund då min älskade Fernando gick vidare i oktober.


Jag drömmer & jobbar på en ny livskamrat... men när det kommer bli aktuellt vet jag inte.  

Jag går hemma på dagarna och utan hund blir dagarna väldigt långa! Så jag har all tid i värden att ta hand om er hund medans ni jobbar /semestrar mm


Kravet är om hunden ska va hemma hos mig, måste den gå ihop med andra hundar & katter då jag har en katt själv , barn är också en fördel då mina barnbarn ibland kommer på besök

Hunden kommer leva med mig under dagarna som den vore min egen..Förutom kärlek mys & pys så kommer din hund få följa med på långpromenader ,utflykter i skog och mark till klubbar mm

Hunden måste också vara grund vaccinerad & försäkrad. Referenser finns! 


Pris Från 100:- och enligt överenskommelse



  • Heltid
  • Deltid
  • Enstaka promenader
  • Helger
  • Eller om ni har egna ideer & behov....Tveka inte att höra av er!

 

  • ÖVRIGT
  • Jag är även diplomerad djurkommunikatör... Så är du nyfiken på vad ditt djur har att säga så är även det en tjänst jag kan erbjuda

 


Mail: linhult66@hotmail.com

eller ring mig direkt på 0736-133315

// Mvh Jeanette

Djur & tillbehör, Säljes - Kumla (Örebro län)
Pris:    100:-
Telefon:    0736-133315

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards