Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Våga-Chansa-& kanske Vinn + Bilder

Av Jeanette - 26 februari 2012 05:48

smileySÅ BLIR HELGEN!

Generellt:

Turen fortsätter! Förra helgen var en magisk helg där det mesta var möjligt – så även denna helg. Det är en perfekt tid för andlig/medial utveckling, börja nya utbildningar och kurser (inom alla områden) och att lägga upp planer på vårens alla höjdpunkter, exempelvis; bröllop, dop, konfirmation och examensfester. Ja allt som har fokus på att samla familj och vänner. Du kommer troligen också att göra vissa upptäckte om dig själv i helgen. Roliga små upptäckter – som att öppna en skattkista. Du kommer att tänka; roligt – det här kan jag, det visste jag inte, osv. Så testa nya saker och färdigheter – du kommer att slå dig själv med häpnad! 


Denna + pepp från träningsvänner fick mig i går att anmäla oss till tävling...Så nu är det bara att träna fokusera agera :) Sen får det bära eller brista! Kommer nog aldrig känna mig "redo"...så det är bara att hoppa på det & ta det för va det är! Så i April är det dax...


VÅGA CHANSA & KANSKE VINN


Hoppas också kunna dalta på Ras specialen utställningen i slutet på Maj...sakta men säker börjar iallfall pälsen ta form så kanske kanske...Vi ställer in oss på den i allafall :)


I fredags va det inte många knop..Vila & lite promenader och testa ett upplet eftersom vi fått till en del avlämnade! Första gick kanonen..   Så vart så exalterad så  då testa jag en gång för mycket å då gick det inte alls..sprang ut som vanligt markerade men sen gick han å slog en drill istället!


Att det ska va så kolosalt svårt att sluta när det går bra  .....Men får glädjas åt första och göra om fast EN gång nästa gr 


en sväng till Marieberg där vi gick säbylund rundan å han fick lite fritid :)


 



Iväntan på upplet





Ut



Leta..finna


In...       


Och bara lite söt å go i solens sken...

     





Och här är bilder från rundan i Säbylund


 


       




Lördagsmorron startade jag upp med att ta bort det Gula i håret...

Och det färgade resultatet vart jag väldigt nöjd med...



 


Efter det va det evenemang "Fyverkeri stopp" i stadsparken Örebro och vi åkte dit å va på plats...Men vi va dom ända som var där också...Jag & Fernando  ...

Mycket märkligt tycker jag efter alla protester som är!?

Men men...vi roade oss själva i vår fina park i fint soligt väder...men kallare o blåsigare än man trott




Stora scenen låg öde kan man säga


       




Inte lätt att få plats i knät på den här björnen...



Men du då..Va är du för lirare...


   


Kan du dra en en rappar låt tro...



Nähä..inte det...
   



Snacka om lyckat viltträning...Totalt ointresserad :)


 




Snö droppar...


 


Och på parkbänken i parken...


Till kvällen kom Ludde på besök och är vi på kvällspromenad :)

       


Nu har vi sovit gott och idag blir det lite Mulle i skogen med Killarna...Medans vi håller tummarna för sonen som är uppe och startar Wasaloppen om några minuter :)


Ha det gott gott folk

Kram Jeanette & Fernando

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards