Hunden o Jag

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Jeanette - 22 februari 2012 06:09






Min morron började precis som i går med lite städ... Igår va det storröj ibad rummet & idag fortsättning i övrigt

Det va på tiden kan man säga :P


Men det är skillnad på Folk å Fä...Här ligger prinsen och gottar sig medans matte röjer...


 




Skulle fortsatt i går men kraften höll inte så jag försökte va nöjd med det lilla och det jag mäktade med!

Va tvungen å orka skogen också...Där det vart korvgrillning Spår & promenad med Lena & Bibbi!


            


Jättemysigt & att det va vår & sol ute gjorde inte dagen till det sämre direkt!


Fernando fick ett spår som jag va lite tveksam på om han skulle ta, vilket va lite si och så med förra perionden det va  löpdofter i omnejd! Men jag fick 5 av 5 pinnar med mig in och han fick gotta och lek med apa i slutet :)




 


Gick även spåret med Ozzy pga av Matte Bibbi är illa i kroppen nu..

Och han va så duktig..jobba på kanon hela spåret..Duktig lite ozzy pojk! Han ghade även störning av skott som kom från skogen men det bekomma han inte det minsta..Han hade fullt upp med sitt åtagand! Att spåra :)


 


Unni fick oxå ett spår och därefter även ett upplet eftersom hon kan lämna av sakerna till sin matte ;)

         



Därefter gick vi en promenad tillsammans med Unni & lena som inte va så jättekul i starten för han va ju givetvis som alltid med flickor i närheten både på & döv......

Men sen mot slutet va han riktigt bra med tanke på vilken störning det är för han :)


Men i går va jag duktig,  jag tog med mig det bra hem istället för det dåliga

och istället för att  fokusera på hur början varit tog jag fasta på slutet...


Kanonduktiga mig..men måste verkligen anstänga mig, för att tänka på, att tänka så!


Men övning ger färdighet...eller hur?


Idag ska vi träffa en ny go vänn som vi fick genom Amadeus försvinnade...

"Så Inget ont som inte har nått gott med sig"

Ska bli jättekul att ses och se hennes nytillskott

Sen till kvällen har vi kurs på Öbk med Bettan & Majken

Så idag borde inte heller kunna bli annat än en bra dag!


Ha det...


Jeanette & Fernando


Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards