Hunden o Jag

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Jeanette - 25 december 2011 08:56

 



Ja så kom då dagen J som i Julafton...

Dagen tog en början i Tripphult med strålande sol & plusgrader & ett Julklappspår!


Det va kul tyckte den lille och paket var till över belåtenhet...Inga klagosånger där inte :)


Han tämligen ÄLSKADE sin nya lekkamrat,

och i skrivande stund hör jag ljudet av en pipande grymtande apa :)



                 





"Jag & Min Bästis "


Hitta även ett annat spår av lite underligt slag




Nån som vet?



Sen var det dags att svida om och ta en promenaden till Julfirandet hos sonen Andreas m familj





Och tomten kom...Och alla vart glada stora som små!


           



Knepig kul prick det där...så lite Tomte kramar 


         


Sen paserade Tomten vidare och vi fick fortsätta dela ut klapparna själva




Tomtefar läser...


   


och nissen kämpar hårt för att få ut alla paketen...


   


Till alla glada barn


   


Mitt paket bestod av Finaste bästa barnbarna


 


Och det bästa på hela kvällen..Gun slapp bli lottlös hon...

Men istället för Ludde fick hon "bästa" bilden på svärsonen 


 
Så snyggbild på han så jag vet inte ens gur han lyckats :D



Men Gun vart super glad ...Whoaahahahaa tror hon gör som jag *Asgarvar ännu*


Fernando då, jo han  inspekterade mössen..både levande & mindre levande!


 


Sen lite godis pussar  


     


Mor & son


   


Sen morfar & Ludde


 


Och mor & dotter 


 


Och värdparet 
   




Och ögon som tindrar


   


och godisläppar som ler ;)



Slutet gott..Allting gott! Men även det roliga kan trötta den bästa! 



   

Sängen för dom små..och julkalppsbyte för dom stora


 


Tom hunden börja laka ur...


   



Väl hemma så vad blir bättre avslut än en  julklapp från Texas ...



      


MUMS......!


Men alldelles för trött att äta...Men den som spar han har till bättre dar!


Så Go´fortsättning


Jeanette & Fernando

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards