Hunden o Jag

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Jeanette - 24 december 2011 08:23



Ja nu är den här...24 Dec!

Så vi önskar er en riktig fröjdefull, fridfull gos´ig jul

med att presentera en mer presenentativ tomte än gårdagens...




Mer eller mindre bra & man kommer då till punket vilker kort ska man välja...?!?!

                               



Men efter mycket om o men så vart slutresultatet på Julkort 2011 så här

Så en en gång en riktig God jul önskar Vi alla läsare!

 


ETTT STORT TACK OCKSÅ TILL ALLA UPPDRAGEN JAG FICK ÄRAN ATT JOBBA MED...

RIKTIGT KUL

SÅ TACK OCH VÄLKOMNA ÅTER!!!


HÄR KOMMER SLUT RESULTATEN PÅ DOM!


 



                       


Sen har det ramlat in ytterligare fina kort!

Tack så jättemycket AllA   


Här presenterar vi alla dagen till ära :)


     





                                 


Det va det...Så nu återstår bara att fira jul  

 Lite klappar ska öppnas en promenad och kanske blir det klapparna i ett spår...Får se vart tiden rinner!

Sen klocka 2 ska vi va på plats hos sonen & barnbarna och äta gott & invänta Tomten...

och jag antar att jag inte är ensam ;)


Go Jul & Massa Tomtekramar från oss!

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards