Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Lucka 23 & Det är ju inte bara...

Av Jeanette - 22 december 2011 21:54

 


Att få en tomte att göra som man vill   



 




Antingen är han helt frånvarande



 




Eller delvis :)



och hittar på dess möjliga saker o ting


           



Skäms sa jag då och det gjorde han 


   



Och ett favvorit moment han ofta kör med är sitta fint...Det brukar alltid gå hem :)


     




Eller gå helt loss på inredningen


   


och när väl huvudbonaden är på rätta stället...

Fernando: "Näedu du tror väll inte i den vildaste att jag tanker lee, när du försöker förlöjliga hela min vackra skapelse ... Kommer aldrig på frågan!!! varken i dag....."



eller imorrn 


   



Ja så det är inte bara å bara, att"göra" en tomte .....









Sen har det ramlat in fler julkort :) Så kul & Tusen Tack!

 
     


God Jul önskar Taida ifrån snön i Sälen!


   


och från Maria på kennel Havvaskennel


TUSEN TACK ALLA!



Vart en liten tidig Lucka 23 för i morrn blir det julklappar som gäller!

Så i morrn tänker jag ge mig själv behövligt dataförbud...

Tycker inte jag gjort annat än suttit här så när som på en riktig runda på två timmar i morse..Sen traska vi även över till sonen i eftermiddag...Men därimellan har det datats & datats!


Efter långa rundan såg jag även fram mot en fika och vofflor jag tillaga o trodde mig stallt in i kylen...

Så vart icke fallet för det har vart Tjuvar här..  Det vart en litenbesvikelse och en slät kopp istället!


Tjuv eller inte...Tomte eller inte tomte..Nu ska jag iallfall ta Bästa hjärtebarnet och krypa till kojs 


Natti natti & dröm sött 


Jeanette & Fernando



 
 
Ingen bild

therese

23 december 2011 08:36

Väldigt söt tomte iallafall :)

 
Lena

Lena

23 december 2011 22:38

Ha ha.. tack jag vet! ;) & med 3 yrsliga vovvar är det än svårare att få det att bli som man önskat ;)
Kram på er denna dan före dan kvällen & en GOD JUL!!! /Lena med flock

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Jeanette & Fernando

Jeanette & Fernando

26 december 2011 06:07

Ja inte lätt att göra en tomte... :D

http://gosfernando.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards