Hunden o Jag

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Jeanette - 19 december 2011 21:40

 


Goder Afton!


Ja då var det pyntat o klart


både ute...


 


och inne...


 


Jule frid i jule tid & snöröj :)

Oj så lycklig man kan va...tog ut han för att försöka mig på en julbild...Men tomten va galen :D


         


Men kul vare´


 


Sen kom årets första snökängor på...Men hur i hundan får man av dom???


 


Det va allt för idag // Kram & go natt från oss


 

 
Av Jeanette - 19 december 2011 06:38




Go´morron...


Näääe...Ingen gran klädd i går heller!!!

Var till Ö-o var hos mamma & gick bolungsängen käka paj!

Fernando fick en ny boll också, tre kast sen va den borta...

Jag ÄR verkligen HOPPLÖS på att kasta boll!

Tur dom inte kostar mer än 14 :-

Men väldans surt ändå :/


Väl hemma vart det några antal timmar vid datorn.

Så jag hann inte med vår egna "Lucka 19"  

Men va gör väll det,

Då får Texas va här  & Gästspela som omväxling  & önskar alla Go´jul  :)


Sen fick vi Go´jul hälsning från Fernandos barndomshem :)




Och vi Tackar & Önskar detsamma med massa Tomtekramar!


   





Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards