Hunden o Jag

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Jeanette - 15 december 2011 06:13




Morrn morrn...


Jaha då har vi kommit så långt som till Lucka 15 och endast dryg vecka kvar...

ja, sen är det klappat & klart ;)

Vaknade 4 så har fått lite morgonbestyr avklarade, så nu gav jag mig tillåtelse att sitta här för idag kan jag ändå inte fastna...

Har en tid att passa, då Bibbi och jag ska till skogs med våra älskade husdjur!



Så idag ska det bli spår & spring i sandgrop...

För nu har han vart pigg i ett par dagar..Peppar peppar!



Här kommer mina andra raringar från Lussefirandet!

Bästa Ludde & Wilmer och på Lördag ska jag och kolla igen när den store´ spelar Hocky match :)






Herre vad ett hjärta kan slå av dessa två små! Mina älskade barnbarn  



En dag när vi var in till mor träffa vi på denna söting också...Men han/hon tyckte inte vi va lika söta...Han/hon tog det säkra före det osäkra och sökte skydd...Tyckte antagligen vi såg lite opålitliga ut & hur mycket fernando än bad "Snälla kom ner vännen ska vi leka" Så ruska han bestämt nej och muttra nått dovt som inte gick att urskilja :D




Vad beträffar pälsmängden så ser den ut att skynda långsamt, men framot måste det väll ändå gå..Eller??


       



Igår eftermiddag va vi till Kumla sjöpark och därefter tog vi en vända i Åbytorp skogen,

mina gamla hemtrakter!

Där fick han lite godislet i trät och lite bus..Men inget lössläpp till både hans & min olycka..

Men så går det när man inte kan hålla sig till Matte!

Man blir helt enkelt en fånge i snöret! Så tråkigt så usch ....



 


Ja sen har jag lite saker till salu...


100:- Stl. 40 Nypris 250:-...Knappt använda, för tyvärr lite för små i maggen...




Svart vita tallrikar 8 st 80:- Priserna gäller vid avhämtning finns i Kumla!

Intresserad av nått utav dom ring 0736-133315 eller Maila


   


Ja, det va vad vi hade idag ...



 

 

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards