Hunden o Jag

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Jeanette - 13 december 2011 10:55





Gomorron alla Lussefirare!

Nu kom ni väll i stämning ;)


Både sång & Fernando som bjuder på det Gos´sigaste lussetåget idag ;)



Och Här då? Jo nu har vi lite hopp om livet IGEN...!!! Kul man gillar beg o dalbana :)


Har vart så duktig..tagit tag i garderober, kyl och lådor och rensat så det känns toppen!

Och nu ska jag väg till Ö-o tippen och sen mor och lite klippning i håret!

För det vart inte riktigt som jag tänkt mig när jag fick hållas ...


Hunden lekte med boll och mjukdjur flera grr... :D 


 


Och sen mös han så klart också... Men nu måste jag kila,  med kommer tbx ev i kväll,

Är ju också bjuden på  Lussefest med Wilmer!

Så vi får se hur mycket tid och lust!



Men tillsvidare ha en jättebra Lusse da´


Önskar Hunden & Ja´







 

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards