Hunden o Jag

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Jeanette - 9 december 2011 19:24



Lucka 9


Ett bidrag till Gosklubbenshemsida..Ett kort jag gjorde i bråda tider och inte alls nöjd med! Men har haft lite att stå i så har inte hunnit göra ett så vi får hålla tillgodo ;)


Jag hann inte mer än skriva jag tyckte han va lite down...sen vände det! I går och idag har han vart sitt gamla jag!

Så i går vart det promenader med lite bus & lek i underbart vinterlandskap...Till skillnad från idag!


Idag snö slask & inte alls en hund som ville leka med mig! Nej vid en inkalningsträning så dök det upp ett rådjur! Tack och goodbay i 20 min...............

Ja va säger man!!!????


Sen idag har jag vart till min morbror och grattat och snart kommer Bibbi med Pizza som vi ska ha att  heja in Amanda till :)


Det vart ett snabb inlägg...så nu måste jag rusa och ge upp datorn för idag! För en hel del blir det!




     

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards