Hunden o Jag

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Jeanette - 8 december 2011 07:22



Go morron!


Idag sov ho till 6 ...Men sen hade ho Nisse verkstan uppe till sena natta ;) 

Morgon bestyren är avklarade så när som på utgång och ett varv med snabedraken!


Vi fick ju lite snö igår också...

Även om det va det lilla, så va det ändå underbart att se lite vitt som lyser upp allt grått!

Vi hade tur också och han ut på en långrunda medans solen titta fram en stund på förmiddan...

Så skönt!



Den lille han bländar mig med sin skönhet vad gäller hans tilltagande glans i pälsen...

Men dessvärre tycker jag han verkar lite "down"...

Inte alls så gla och det är en liten skugga som dröjer sig kvar över oss!

Kanske är medesineringen då jag hört en del blir "lite off" av Exspot...

Men som sagt vi har inte så stort val! 



Tog också lite bilder fån prommisen med första snön för i år, men batteriet la av så den ligger nu på laddning, så får väll se när vi kan få in dom här ...



Och eftersom vi fortfarande vill vinna en snygg One Peice så länkar vi givetvis vidare

http://www.pieceofnorway.se/?osadcampaign=cpamsn


Här har dom en snygg varriant...Dock kanske inte så hundvänlig ;) Men snygg är den!






Och sist men inte mins vill jag på minna om att jag finns till ert förfogande vad gällande Egna privata kort!


Information finns både här

http://heslabyfernando.wordpress.com/erbjudande-uppdrag/

Och där
http://gosfernando.bloggplatsen.se/2011/12/05/6793813-privata-julkort-vill-du-ha-hjalp-100-bild/





Så med det önskar vi er en toppenda´

Det ryktas ju om sol...






Jeanette & Fernando




Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards