Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Nya Flugan...

Av Jeanette - 7 december 2011 04:31

     

Nya flugan Vi vann från Iknoko Dogsport


Och en annan stor fluga som är på allas önske lista och så även min är ju mysdressen One Piece overallen!

Så därför fortsätter vi att pröva lyckan genom att va med och tävla och blogga om den...


Min personliga favorit är den här


 


Så nu håller vi tummarna att man kanske får får mysa runt i denna i vinterdagar som denna...


För idag är det snö ute :) Tillskillnad från igår då det va soligt vindstilla och bara så mysigt!

Åkte till mamma och grja lite...Efter det tog vi en en runda runt Bolungsängen och vi fick sällskap av mamma även på den


Hur härligt som helst!


           



Sen vart middagen serverad hos mamma och därefter åkte jag förbi Våra små på Franciskuslunden...

Magisk kväll...



     



   


Efter en superfin dag!

Och jag minns Min lille mys strumpa som nu vart ifrån oss 4 år och säkert dansar runt med en pinne i mun tillsammans med dom andra   


Kan återigen inte låta bli att förundras vilket tråk väder vi haft under nov/ dec...

Men att det  just mina Änglars årsdagar har vart sol, vinsstilla och jättefint och stjärnklart...


I går Klocka 17 på fransicus lunden och ser ni  stärna som lyser så klart...

Säkert Min Lilla Ida ...  


 

   

          




Jeanette



Ni har väll inte missat nya sidan 


http://heslabyfernando.wordpress.com/erbjudande-uppdrag/



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards