Hunden o Jag

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Jeanette - 6 december 2011 06:06


Ja igår fick det va nog! Stod inte ut med att va särbo och det vore väll fan om dom inte är döda vid två stronghold och en Expott och totalsanering!


Han kliar inget längre, däremot har han ruskningar kvar men mycket blankare och finare päls! Så vart ska detta sluta ;)

Men efter en trevlig söndagkväll i Ö-o med Bibbi, dock genom frusen på O´helga natt kände jag mig inte så frisk i går!

Så dagen gårdagen gick i sovandes tecken och jag hade inte mage att låta han ligga alldelles själv hela dan i köket så i går mös vi kan ni tro ;)


Vakna 4, gick å la mig vid 11, sov till 13, va ut med hunden somna om vid 14 och det Lilla hjärtat väckte mig sen 20.10   ...Han trodde säkert jag va dö...sovit över både mat och utgång! Stackarn!

Upp och fixa käk och rastning, för att sen återvända igen och sov nu till 5 i morse...

Så idag känns det lite bättre...Prepparerad med Alvedon ska dagen ta fart i Ö-o


Jo...sen vann vi ju på Facebook dragningen i fredags på Arrac outdoor!

Så beställde denna för våran vinst :)

Snygg och jättelycklig för min gamla börjar se sina dar ;)

http://www.arrakoutdoor.com/shop/image.php?IMAGE_ID=20070426165746_s01.jpg



Sen har Fernando vunnit igen på Iknoko Dogsport 

Vi har Nissat runt och vart belönade med denna fina julfluga som vi tänkte hämta ut idag :) Oj oj va snygg han kommer bli till jul


Jul fluga

http://www.iknoko.se/sv/produkter/jul-special/jul-fluga.html?XBLG16962=65eb03fcd33fc3a2da76e956d94c96e8

Vill ni ha en egen fins den här + mycket mer :)



Så tusen tack för vinsterna! Är så  kul...för vi brukar verkligen ALDRIG vinna,

så det här känns STORT kan ni tro   


Så tillsvidare...Ha det gott gott folk


Kram Jeanette & Fernando

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards