Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Ingen julefrid direkt!

Av Jeanette - 28 november 2011 05:47


Är så panisk så fy...Tom så jag glömde inhandla cigg nu till morgonkaffet!

Så va jag på illa humör i går, är det ännu värre idag! Men snart öppnar macken så då kan man bli människa! Och syselsättnings problem har jag inte! Börja gårdagen med städning och i väg och leta present åt barnbarnet som fyllde två.Sen vart det lite pause och kalasande för honom för att sen hem och hiva ut mattor och sanera! Hann ju givetvis inte allt men köket är klart och där är den lille nu förpassad och kommer så få vara en tid! Mycket hemskt...mår inge bra av  instängda/utstängda hundar  så det kryddar också på eländet! Men men finns inte så mycket mer val i stundens hetta!


Så så fira vi advent & vår 1-årsdag tillsammans  ... 


Men nu ska fortsätta en stund till här hemma och snart öppnar macken.

Sen måste jag ta mig till Öret och inhandla hundmat och mera saneringsmedel, skurmedel tvättmedel mm

Så inte nog med att det är jobb & vidrigt...Det är kostar på sa det fattige...




Jeanette

   

 
 
bibbi

bibbi

28 november 2011 08:07

hejj vännen. vi ska klara av att bli kvitt skiten tillsammans. hihi gissa vem det var som började städa igår kväll?? jo jag. det ska jag även fortsätta med idag. ajdå..det där med ciggen var ju inte bra...är du människa nu igen?? ;) kram på dig så höres vi

http://www.ozzysteam.wordpress.com

 
Lena

Lena

28 november 2011 15:38

Fy så jobbigt!! har läst tidigare inlägg.. :(
Ingen allergi test gjord? det gjorde vi på Märta då hon kliade & kliade, visade dock ingenting, så för henne var det foderallergi, vi började med Hills z/d & det blev bra! håller mina tummar för er!♥
Styrke kramar i mängder!♥♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Jeanette & Fernando

Jeanette & Fernando

28 november 2011 21:40

Ja nu ska dom veck..Eloge för vet som lusnar och ser :) Jo då allergi test är gjord,även demodex och annat och Inga allergier! Fast prova ett foder endast 1000:- kr ändå för att se om det vart skillnad...men som tur är ÄR nu med facit är det "bara" lite ohyra...eländigt & jobbigt men bättre än allergi i slutänden ;) Allt har sin tid // Kram vänner ♥

http://gosfernando.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

28 november 2011 23:12

Va bra! :))
Kram & sov så gott♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lotta

Lotta

29 november 2011 13:59

Hej! Hittade din sida när jag själv i ren desperation gått igenom samma sak...veterinären hittade inget men mina hundar kliar sej och är mjälliga.Fick tips av andra uppfödare att Exspot ska vara bäst så nu är hundarna behandlade för denna gång.Hoppas det ordnar sej...Hälsn Lotta

http://www.cloettes.com

 
Ingen bild

Lotta

29 november 2011 20:15

Jag hittade ingen mailadress, men du kan maila mej på lotta.glantz@tele2.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards