Hunden o Jag

Alla inlägg under juli 2011

Av Jeanette - 2 juli 2011 05:46

 

Go´morron! Eller känns väll så där med utställning i det här vädret...Men som sagt! Det finns inga dåligt väder... Så nu beträder vi banan idag :) Vart lite hastigt & lustigt, men hade anm oss til en Inoff uts men hade inte råd att betala in då han vart ordinerad allergi foder, nu åt han inte det och funkar toppen på Fodax än så länge!


Fick pm:et och såg att vi stod med ändå, så jag tog en chansning och hörde om man kunde få betala på plats! Det gick...så nu ligger han här fixad från topp till tå med den lilla päls han har som är UR ;) ... Men jag vet ju om det ska bli kul & jag det är bra träning!



Är väll inte riktigt "sams" med den nya lilla kameran...men lite bilder från gårdagen kommer här...


Su och jag var till Hultsjön, så ett dopp i det blå och idag debuterade även matte i det svenska vattnet 2011...


   

Sjöbjörnen Fernando var inte sämre han ;)


         

Han testar även på att dyka...Under ytan finns stora & små...Stenar :D


 

Blöt blev han...Så en skakning...Undra om den hjälpte? !


   

Efter bad...


 

På kvällen vart det en trevlig tripp till Tripphult & Spåra med Mellan snauzern (Stavning?) Zelda

När spåret la tills sig vart det en promenad & passivitet & lite fika


 

                                                Fernando & Zelda


    

Hundarna spårade på fin fint i snustorr mark som fick ligga en timma...

Fernando fick ett rakt medans Zelda fick ett längre

Fernandos falukorv gick ner i nafs men favvo leksaken va väll siså där...Trött efter en dag på stranden   


 

Fernando pustar ut, för sen efter vart det jaga och men sen drog han på Zeldas spår som hon gått...och den som spårar han finner, kom tillbaks med en glömd pinne ;)


Här står Zelda: Vart tog han vägen?

 

Och den här inställningen ska man inte ha på action bilder :P


     

Och väl hemma somna han utslagen på altan...för att sen gå in och ta soffläge efter en hård dag :D





Ja det va det hela...Ha en bra dag! // Jeanette & Fernando

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards