Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Hunden tycker allfall livet leker... :)

Av Jeanette - 17 juli 2011 07:15

 

Morning...Vaknar upp till strålande solsken så idag kanske det kan kännas något bättre!

För oj vilken Seeg och Trååk helg det varit med stora bokstäver!!!

Tur man har hund man kan gå ut att roa emellan varven...

Ända och bästa som jag gjort dessa dagar, och den lille, han tycker livet leker just nu   

Så Pigg & gla nu för tiden och med på alla noterna...


Så det har blivit en del lydnadspass! Fin fin kontakt och attityd...

Men sättandet vid fotgåendet måste vi få till...Just nu sitter han som en säck potatis & hänger liksom på mitt ben..hm...

Men tempo och reaktioner det har han grabben, en riktig kul kille är han nu när han friskat på sig   


Vårt uppletande gärde har dom klippt ner & det har blivit bästa appelplanen. Så där har vi hållits och det blir även lite störning med cyklister, gående hundar förbi...Men så bryr han sig inte, även fast han är lös, så en koll sen kör han vidare! Duktiga hund   

Så det ÄR mina känslor jag för över sådär på klubbar ...Jag känner mig osäker och det speglar av sig...

Men hur får jag bort det tro (mer än att unvika situationerna)...Känslorna kommer ju bara! Nej,Man skulle vara skådespelare.... 


  

Igår vart Cyckel premiären avklarad! Alla armar & ben i behåll & trava på så fint!

Cykla ingen längre sträcka utan denna grusväg och sen svängde vänster & lika långt och sen tillbaka...ca 10 min 





Kameran va med på kvällsrundan & för att fördriva tiden tills man kunde gå och lägga sig vart det lite foto pyssel!

Så sen för att få slut på tråkdan, vart det en tidig kväll!

Men idag är en annnan dag...Dock lika urfattig men ändock soligare :)

Så Utvilad och med lite sol kanske man kan roa sig med lite alltan underhållning!


Ha en skön Söndag // Jeanette & Fernando

 
 
Vicke

Vicke

17 juli 2011 08:28

härliga bilder och för del med hund är ju att man kommer ut i alla väder

http://samhalletifokus.bloggplatsen.se

 
Vicke

Vicke

18 juli 2011 08:55

Vilken fin hemsida du har, jag försökte skriva i gästboken men den öppnades inte

http://samhalletifokus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards