Hunden o Jag

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Jeanette - 10 juli 2011 12:17

Frukosten i går serverades i ett spår...Då dög den :)

I morse serverades den utsprid på en fotbollspan...Då dög den också  

Åt även två små portioner till i går ...får se om det va en tillfällighet eller om fortsättning följer...


       

Hitta en jättefin, trevlig skogsrunda...Tyvärr kan jag inte riktigt njuta, då jag är rädd i skogen själv...Men blev en timmas utmaning, men fick vända om med bultande hjärta då det vart lite väl skogigt till slut...


Men fernando njöt...


                       

Resten av dagen hade vi besök! Trevlig eftermiddag men Sol, Grillning och en Härlig alldelles vindstilla kvälls promenad!


 

  Avslutar med en urtjusig bukett blommor från Bibbi också...Tusen tack! 


 

                                Ha det bäst // Jeanette & Fernando

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards