Hunden o Jag

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Jeanette - 31 maj 2011 18:41











Nu när jag är börjat pigga på så är det matte som är trög i starten! Hela dan i går och idag med har jag försökt dra igång na´



Igår gick väll så där! En promenad med passivitet lite klättring och med ett glass stopp


             

Och på kvällen gick vi Via spåret och gick in i skogen och fick ett lössläpp mellan stock och sten...där hade jag ett riktigt frispel som gjorde både matte och mig glad!


   





Däremot idag har tanten vart mer död än levande, så hon tog bilen till Eriksson för att släppa mina lurviga fria...Men!!! Tänker inte hon gå, så rör inte jag mig heller...






 



Jag trivs bättre här med dig Matte<3









Så jag lyckades, jag fick tillslut tanten att röra på bena....


    

Och till slut kom jag igång...






 

Ordenligt...Speciellt när hon sa vi skulle åka hem... Då fann jag vad jag sökte! Ett lerbad...  




 



 



Så det va ju bus enkelt att få igång tanten! Hon ville nämligen inte ens ta in mig i lägenheten innan jag fick bada rent i något så när rent vatten så det vart en tripp till Kumla sjöarna för mer bad   


               

Så det vart en bra dag tillslut, förutom kruxet att jag hämna i vita baljan väl hemma också! Men men...Det va det värt   // Fernando       

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards