Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Borde Jubla av lycka...

Av Jeanette - 30 maj 2011 13:21



Hej på er! Här är jag jättesjuk så man blir både depprimerad och frustrerad att denna glasburk jag vistas i bara blir mer igenskruvad för var dag!

Men lite att glädjas åt har jag! Fernando verkade piggare på promenaden imorse och fick sig ett och annat glädje fnatt! (Peppar Peppar får hoppas vi kommit till vändningen)

Sen har jag lyckats klippt lille killens klor...Framtassarna igår och nån dag innan och båda bak idag!

Kanonduktig och lugn var han! Då vi satt ute i gröngräset, så fick han tom beröm av grannen som INTE vet hur han KAN va "Va duktig han är!" haha  


Så igentligen borde jag jubla av lycka! Men får vänta med att jubla och nöja mig att bara vara väldigt glad och stolt över den lille och Jubla en annan dag då krafterna även kommit till mig!  


// Jeanette & Fernando 

 
 
bibbi

bibbi

30 maj 2011 15:55

jag kan jubla åt dig :D vad glad jag blir att han känns lite bättre å att det gick så bra att klippa framtassarna..duktiga fernando :) nu hoppas vi bara att dina krafter kommer tillbaka. kram på er å krya på dig

http://www.nogg.se/lillaozzy

 
lena

lena

31 maj 2011 08:40

Men så trist att du är krasslig, men hellre de än att Nando är dålig då dom inte kan förklara. Äsch det där låt ju dumt, men hoppas du förstår vad jag menar. Du får krya på dej så är du förhoppningsvis på G igen snart. Kramiz på er :)

http://www.123minsida.se/unni

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards