Hunden o Jag

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Jeanette - 20 mars 2011 06:31


Jag bestämde mig att gå på Bipacksedels rekomendationer, 2 dagar efter bad!

Så nu är han droppad i nacken...


Jag var också väg själv på Hundpromenaden men innan fick Fernando sin beskärda del av lite smått och gått för att tömma lite sprall i bena! Promenad med lite lydnadsträning, leta toarullar och köttbullar! Uteliv i 11/2 timma ...


 

Den som väntar på nått gott....


 


Gnagare...


      


  



Sen lite bilder från "Hund sällskap promenaden" och uteliv i 11/2 timma till för min del!


Vilket härligt väder det vart igår...Strålande sol, dock lite mer snö än önskat!

Idag var det en skara på 7 hundar och lite fler mattar & hussar och promenaden gick runt Erikson...Efter vart det en härlig fika på Erikssons kullen...Kanon härligt!


  

Toppen är nådd...Fika fika! Här sitter Dizel & njuter & myser med familjen!


               

Och här sitter Faxen och också vill kakan smaka!


 

Kelly busar med matte & husse




Och lite kontakt övning också


Men va är en promenad utan hundbus...Kelly & Miso fatta tycke för varandra!


Mmmm...En brud   




Även Faxen fick sig liten hälsning med tjejen...



Miso kontaktar och matte


   


En riktig livsnjutare ;)



      


Två kineser & en fjärilshund kom tyvärr inte med på bild dom avvek innan kameran kom upp...Men hoppas vi får ny chans en annan gång...!

Tack alla hundar mattar & hussar för den här gången!


Nån mer som vill bli med så är:

Nästa tillfälle Söndagen den 27/3 Kl:13.00

Träff vid Kumla Sjöarnas Parkering!

Medtag eget fika och vid fint väder slår vi även på grillen!


Eftermiddagen var jag och tog ut en väns hund...Sen promenaderna med min! Så mycket frisk vårluft & traskande vart det i går! Kära Barnbarnen, soffa & Körslaget vart en del av kvällen också ;) Sen somna jag ovaggat och sov till halv sex...Vilken sovmorron ;)


Men I morse var det lite kallare när man vakna! Men ser soligt och trevligt ut så förutom det vanliga fortsätter städning...Men idag blir det även att ta tag i bilen!

Sköna söndag på er // Jeanette & Fernando

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards