Hunden o Jag

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Jeanette - 14 mars 2011 08:26

I går var det " Hund sällskap Kumla" igen.

Litet trevligt gäng igår med...Fyra fyrbenta & Åtta två benta   !

Ingen sol men skönt ändå...

Jag & Bibbi fick gå med utan hundar pg av sjukdom!

Ozzy är inte pigg pga urin infektionen, och min är förkyld...

Nyser och snorar, och i går kväll hade han feber.

Tog nu på morgonen också och han mäter en morgon temp på 38,7

och sen har han svullna halsmandlar!

Gör också några typ mistänkta inåtdragningar...vet inte om det kanske kan va kennel hosta pg igen   

Avaktar väll lite till, men annars får jag åka in med han stackars lilla plutten   

Men han äter & dricker än så länge.

  

                                        Vilka promenera då? Det va...

                                                     Vackra Fiori 

     

                                                        Söta fina Dizel



Goa glada Valparna Kelly & Heiden 


 


     



  

Fika pause..och Fiori pustar ut en stund


 

Lika så Kelly

  

och så även Dizel

  


  


och Haiden


 

"och jag kan lipa också"   

 


 Sen vart det Aktiviteter   


Haiden hade och göra med en stor stock...   


   


                                    Kelly roade sig med en midre kvist...

           Så stoleken har föga betydelse... dom fyllde iallfall samma funktion...

                                                  Roade valparna   


   

                                              Sen lite bus kul....



                              och Fiori Balanserade i ledning av Matte...

                                                 Kontakt kontrakt   





Det va trevligt och nästa gång ska bli på Lördag!

Får väll se hur min kille mår om han kan bli med eller inte, annars får matte gå själv...Trevligt ändå att komma ut och träffa lite folk! 


Ha det gott alla...

Här hemma lär det bli lugna gatan och försöka kurera mitt goa lilla hjärta... 


  

Jeanette

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards