Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Vååår och sool & Många många bilder

Av Jeanette - 6 mars 2011 17:28

      

Vackra goa gosse   &  Lite uppdatering då   ...I fredags var jag & Fernando själva och träna lite på Kumla bk. Därefter tog vi en sväng till mor och hamna sen i Västerås och gick på Nisses!

Kära Mor hade spenderbyxorna på sig och jag fick nya koppar, handskar & en foto tavla   


Igår var det debuten för    som även fått en egen sida!

http://hundsallskapkumla.bloggplatsen.se/ Kolla in bilder från dagen :)

Det va i allfall jätte trevligt och det va nån som sa att vi var hela 10 hundar + mattar & hussar! Ser redan fram mot nästa tillfälle!


Kommer va väldigt nyttigt för den lille...Han är tyst till vardags, men så här när det kommer många på en gång går han lite i gasen till en lten början. Men tystnade snart och promenaden flöt på bra! När vi grillade vart han parkerad vid ett träd och det va tråkigt sa han så då vart vi ett halsband kortare   

  


Mia och jag blev kvar & då fick Fernando, Myrra Atom lite kul med godis lek!


 

Mia´s Myrra...

 

Vackra Atom...

    


Idag lös solen och 5 minus när vi gick ut på morgonen...Men vilket väder! Riktigt vår ute så idag vart det en riktig fotodag...Först på morgonen då lilla kameran fick bli med...och å var det bus som gällde...



Intressant kulle...



Jag flyger...

   


Den ä min...



Jippi...

   

På vägen träffa vi även på hans nya kompis Sally


   

Två galningar... 


 

Vilket ögonblick   


  


Idag hade tänkt mig lite fönsterputs men hade ingen lust alls! Så fint väder, måste ut! Hittade ingen som hade tid att hitta på nått, så då fick vi roa oss själva!

Liten utflykt till kumla sjöarna med stora kameran med denna gång!

Här vart det passivitet träning och en glass i solen och mer av en "fin runda" och Fernando fick agera som fotomodell  och många bilder blev det...


 

Skvaller tidning & Glass premiär   



Fågel skådare...

     


Tryggare kan ingen vara...  


   

Flera med vår känslor...


 

Vårtecken...Torr asfalt...


   

    

      

Fågelskits inspektör...


  


        

Men det klart...lite bus med mattes bästa vante 


    

Sen vart det hem & vila för både matte & hund och det jag spara på idag får jag ta i morrn...


Sköna söndag på er // Jeanette & Fernando

 
 
bibbi

bibbi

7 mars 2011 08:10

vilka UNDERBARA bilder :) vad roligt att det kom så många till första träffen med kumla hundsällskap. det är så bra gjort av dig att starta det där. vi kommer nästa gång det är :)) synd att jag inte kunde bli med igår å strosa runt i det otroligt fina vädret. ozzy fick tokfnatt på tomten igår i det otrligt fina vädret. sköt om dig så höres vi kram

http://www.nogg.se/lillaozzy

 
Lisa & Gossarna

Lisa & Gossarna

7 mars 2011 08:50

Som vanligt underbara bilder på en charmör. Jösses han är så himla fin Jeanette. Färgerna på honom är ljuvliga. Hoppas verkligen han får behålla den teckning och de färger han har nu.

Vår Hundliga som jag går med varannan helg är också så himla trevlig. Jag längtar verkligen till nästa gång varje gång. Supertrevligt att vara så många och promenera tillsammans.

Kram Lisa

http://www.mountainvalley-dogs.se

 
Jeanette & Fernando

Jeanette & Fernando

7 mars 2011 12:01

Tack, va glad jag blir :D...och Lisa jag är benägen att hålla med! Trevligt utseeede på en underbart go härlig hund som växer hela tiden <3 Ta hand om er och era charmörer // Kramar

http://gosfernado.bloggplatsen.se

 
Linn

Linn

7 mars 2011 19:24

Härliga bilder! Ja, en riktig snygging är han Fernando. Väldigt vackra färger.
Kul att ni har det bra ihop!

Kram från oss

http://www.indiano.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards