Hunden o Jag

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Jeanette - 4 mars 2011 06:04


och va för kaxig över sitt välmående..Då kommer det med besked! Och det gjorde det! Låg hela dan i går med feber och har även börjat denna dag med en alvedon...Men jag ska inte klaga, det känns nästan som det är på bättringsvägen! Så vi får hoppas att det håller i sig, för i så fall blir det lite träning på Kumla Bk här på förmiddagen.


I onsdags fick Fernando lite Pedikyr...Det var stora protester tass 1-3...Tass 4, då gav han upp och satt så här ..(nästan)Flåsigare då han genomgått ett fyspass som gick ut på att undkomma döden! Men fotfilen hade gjort sin verkan. Klona var inte alls långa tyckte hon. Bara jag som tycker då jag är lite alergisk mot..klick klick klick ;)... men nu ska han slippa. Nu blir det fotfil för hela slanten, med start redan i går för klicket klicket ska bort ;)


  


Var också på en föreläsning om nya reglerna för utställning med skk.

http://kennet.skk.se/skk/innehall.aspx?ID=1119&Sprak=sv

Utställnings- och championatbestämmelser 2011


 Så nu har jag lite hum istället för nada...I allfall ett par dagar ;)


I går var Texas här, vi hann med morgon rundan men sen va jag deckad...

Tessan fick äran att ta båda killarna på eftermiddagen...


    

Imorgon är det      på shemat så då vill jag va frisk! På shemat står det promenad och grillning och nu är vi mer än två anmälda   ...

så det ska bli jättekul!



Jeanette & Fernando

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards