Hunden o Jag

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Jeanette - 26 februari 2011 10:23

       

Gårdagen gick i aktivitetens tecken! Betala räkningar samt anmälde oss nu till specialen i maj...Hälften gjort, hälften vunnet! Så nu är det bara resten kvar...

Att ordna så vi tar oss från A-B  B-A   

Stadspromenad med Texas och Fernando och inte annat än man kan känna sig väldans stolt över dessa killar. Lunkar på i kopplet stannar nosar möte med hundar tittar lite nyfiket men går vidare eller om det passar bättre, sätter jag dom ner, och dom sitter   


På förmiddan tog jag även tag i ett par "surdegar" till.

1) Vinst tavlan fick gå från guldfärgad till vit.

2) Min UR snuskiga fläkt som jag tänkte måla om redan när jag flyttade in för tre år, fick gå från rost och rökskadat till vit och fräch...Uj Uj Uj så duktig jag är  


            

Före och efterbild på fläkten!


Bilen fick ett anmärkning på en styrled 339:- och en glödlampa 19:-

Fick hjälp redan samma dag och om besiktade den igår! Så nu får vi hoppas att den går ett år till. Som belöning fick den lille forden både olja och spolarvätska...   


Efter det vart det en tur till Kumla Bk där vi mötte upp Mia för lite lydnads träning!

Det vart kontakt övningar, hopp, possition, sitt stanna kvar, följsamhet.

Texas fick sig också ett litet pass!


Sen hem och fick Distanshealing. Sen vart det soffan och godis...fredagmys 


   

Idag har vi avklarat en längre morgonrunda inkl lite träning på vägen. I eftermiddag ska vi till Tessan och Texas på kalas! Kvällen är självklart uppbokad i soffan med melodifestivalen och med lite tur får vi även sällskap! 


Underbar Lördag till er alla // Jeanette & Fernando

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards