Hunden o Jag

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Jeanette - 15 februari 2011 06:59


Godmorgon på er!

Fernado ligger nu ännu och sover sin skönhetsömn...

Renare och finare, men också tunnhårigare. Oj va han släpper hår efter badet, så håll tummarna att det finns någe kvar tills på söndag!

Badet var helt accepterad och gick jättebra, men hörde nog inte till favvo syselsättningen om han själv får välja!

Men efteråt vart det go i gosse barnet!

Han vart helt loss och använde diverse möbler som han gjorde sin egen Agillitybana utav ...Antagligen över Lycklig att han överlevde   

Från den ena sekunden till den andra tvärdog han mer eller mindre i självaste banan...På ryggstödet i soffan.............Härliga hund   


  


Så nu är det bara resten kvar...Träna ringträning! Kanske är hög tid att sätta i gång nu...eller ska jag förlita mig på att han har medfödda egenskaper  vad gällande utställning  ...!? 


Förutom det så har det varit mycket kalla, men fina dagar...Härliga långpromenader och i går var även Texas här och rusa och busa runt! Idag är det inget planerat förutom...ja just ringträning! Så det är väll bara att starta upp denna morgon med lite mer kaffe och en morgonrunda och sätta fart!


Ha en bra dag där ute och ta väl hand om er...Det ska vi göra // Kram Jeanette & Fernando









Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards