Hunden o Jag

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Jeanette - 4 januari 2011 04:46


Fernando mår inte alls bra...så synd om honom! Slö trött och hostar slem. I går va vi bara ute ett par kortisar och han sov sig igenom nästan hela dagen.

Blir så orolig, även om jag tror att det räcker med vila och han snart är på benen igen.

Han har dock ingen feber och äter och dricker som han ska, men sjuka hundar väcker inga bra känslor och minnen...Speciellt inte kennel hosta, vilket jag nästintill är 100% säker att det är, efter symtom och att det sprids som en löpeld runtom här nu.


Min Ida gick bort i denna åkomma, men hon var gammal och fick ner vätska i lungorna. Så jag vet ju hur snabbt det kan gå! Men unga friska hundar brukar va friska på några dagar...så vi av vaktar och hoppas han kan sova sig i form FORT!


Så med en sjuk vovve och arresterad i hemmets lugna vrå, tog jag tag i lite röda bär och var lite huslig! Var ju tvungen att fota lite också och pröva för att gämföra kamrorna...och "liiiite" skillnad vart det...eller vad säger ni???


Den digitala:

  


System kameran: 

   


Sen en dag fick jag en kandilaber av mor...stämningsfull och vackert!

    


Häromdagen testa vi även på aporten gick riktigt bra även om jag inte fick till nån bra bild... ;) Började med att klicka in att han bara slängde en blick på Apporten och har ökat succesivt till gripandet där vi hålls nu...och här gick det snabbt att fatta, typ 2*5 min. Smart Kille säger jag bara  ! Spelade även in men hade på för stor stl och tar evigheter att ladda upp (om det ens går) hade inte tåla mod att vänta  ...så det får vi göra om när lille filuren piggat på!


Apport...


Och i väntan på det, får vi vila vidare! Ha det bra alla därute // Jeanette 

      

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards